Subject: FW: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 10:40:40 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/25/9568-13

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Liisa Karu <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 13, 2025 8:39 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Saadan Teile truupide võrdlus tabelid. Võrdlusesse võtsime viimase ja
eelviimase versiooni.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: 11 August 2025 16:27
To: Liisa Karu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Tutvunud esitatud materjalidega ning esmasel võrdlusel leidsime, et antud
tööprojektides on ikkagi erinevusi ka mujal kui RB BIM parameetrid
mudelites. Sealhulgas on muudetud/täiendatud seletuskirja, asendiplaanil
olevas tabelis on muudetud väärtuseid jne.

Seega oleme seisukohal ja palume välja tuua kõik erisused (CU037081,
CU037082), mis on muutunud võrreldes varasemalt esitatud tööprojektiga.

Palume kajastada info tabelites eraldi (nt teise värviga), mis varasemalt
esitasite ning lisada juurde ka selgitus.

------------------------

CU037082 seletuskirja võrdluse osas fail manuses.

Riigitee aluse truubi CU037082 (riigitee) asendiplaanil olevas tabelis
materjali nõudeid CNOM (mm) korrigeeritud võrreldes varasema versiooniga.

Varasem versioon

Uus versioon

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Liisa Karu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 5, 2025 1:06 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Tööprojektid on vahepeal täpsustunud vaid mudeli infosisu osas.

Ma usun, et see ei ole teile oluline, millised RB BIM parameetrid
mudelites on.

Truupide lahendused (nt geomeetria, monoliitne/monteeritav, betoon) pole
muutunud.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: 05 August 2025 11:24
To: Liisa Karu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Palume esitada juurde ka vastav nimekiri, millises osas on tööprojektid
vahepeal täpsustunud.

Võimalusel kajastada info tabelites eraldi (nt teisevärviga), mis
varasemalt esitasite.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Liisa Karu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, August 4, 2025 11:05 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Palun edastage meile betoontruubi kooskõlastus.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Liisa Karu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: 22 July 2025 17:42
To: 'Laur Kõiv' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Reimo Alas (KKP)' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Janno Erm' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Ei leidnud enda postkastist TRAMi pooslet kooskõlastust betoontruubile.

Kõik muudatused on vastavalt TRAMi soovidele tehtud. Palun edastage meile
kooskõlastus.

Kuna tööprojektid on vahepeal täpsustunud, siis lisasin nendele uued
lingid.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: 02 December 2024 21:12
To: 'Laur Kõiv' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Reimo Alas (KKP)' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; 'Janno Erm' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Manuses kaaskirjad, mis on muudetud. Suurim erinevus on see, et raudtee
aluse truubi osa (CU037081) on muudetud monoliitseks. Põhiprojektis oli
nii raudtee kui ka TRAMi tee alune truup monteeritava lahendusega.

Põhiprojekt CU037081 –
<https://www.dropbox.com/scl/fo/vuywedl9obwzi8hidxu3r/AKYXkr-L81zJcnFqRAvm
7bM?rlkey=phvw9j6efx6eq79w7gon04yat&st=wxi1cl74&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/vuywedl9obwzi8hidxu3r/AKYXkr-L81zJcnFqRAvm7
bM?rlkey=phvw9j6efx6eq79w7gon04yat&st=wxi1cl74&dl=0

Tööprojekt CU037081 –
<https://www.dropbox.com/scl/fo/4d4weiyl6xfqhrt0vmfi0/AOVG-ooD_fatrdCFPmb7
K7w?rlkey=h1tct6wll42huhnbllgpcngbl&st=ynp14rpp&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/4d4weiyl6xfqhrt0vmfi0/AOVG-ooD_fatrdCFPmb7K
7w?rlkey=h1tct6wll42huhnbllgpcngbl&st=ynp14rpp&dl=0

Põhiprojekt CU037082 –
<https://www.dropbox.com/scl/fo/vuywedl9obwzi8hidxu3r/AKYXkr-L81zJcnFqRAvm
7bM?rlkey=phvw9j6efx6eq79w7gon04yat&st=wxi1cl74&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/vuywedl9obwzi8hidxu3r/AKYXkr-L81zJcnFqRAvm7
bM?rlkey=phvw9j6efx6eq79w7gon04yat&st=wxi1cl74&dl=0

Tööprojekt CU037082 –
<https://www.dropbox.com/scl/fo/kkzs3fb9j8pv6p3qwtan8/APIeDKeecB-9TsiMgdAE
R2I?rlkey=srtxqr1kpruj0ugf47rstt0p7&st=1te9thvh&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/kkzs3fb9j8pv6p3qwtan8/APIeDKeecB-9TsiMgdAER
2I?rlkey=srtxqr1kpruj0ugf47rstt0p7&st=1te9thvh&dl=0

Infoks veel, et põhiprojektis olid truubid osa suuremast projektist.
Näiteks projekt koodiga OR0070 on tegelikult tee projekt, mille hulka
kuulus truup. RW0400 on RB raudtee põhitrassi projekt, mille hulka kuulus
ka truup. Sellepärast on PP ja TP ülesehitus veidi erinev.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Laur Kõiv [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: teisipäev, 26. november 2024 11:20
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Cc: Reimo Alas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Hetkel on tekkinud olukord, kus asutuse sees on tekkinud seisukoht, et
vajalik oleks välja tuua nimekiri, mida muudeti truupide tööprojektides
võrreldes põhiprojektidega.

Palume võimalusel esitada nimekiri muutuste osas võrreldes põhiprojektiga.

Truubi osa riigitee nr 11290 all (CU037082)

Truubi osa RB all (CU037081)

Lisaks palume võimalusel esitada ka antud truupide osas ka põhiprojekti
materjalid.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 30, 2024 5:51 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Reimo Alas' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Saadan uuesti korrigeeritud projekti kooskõlastamiseks.

Lingil on eraldi 2 kausta – truup ja katend -
<https://www.dropbox.com/scl/fo/mfkaed6wmipa2hbfmghow/ACR9mwZGvmroW4LK-9cG
JSE?rlkey=320f70ca2eklg411d1p9bvlt8&st=gow7zuom&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/mfkaed6wmipa2hbfmghow/ACR9mwZGvmroW4LK-9cGJ
SE?rlkey=320f70ca2eklg411d1p9bvlt8&st=gow7zuom&dl=0

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Laur Kõiv [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: kolmapäev, 23. oktoober 2024 17:49
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada
projekti.

*	Riigitee katte taastamise ülemiseks kihiks palume SMA asemel AC 16
surf. Korrigeeritud

*	Esitatud materjalide hulgas katete taastamise osas on kõnnitee
katete taastamisel ette nähtud läbilõikel ja seletuskirjas Tüüp 2.1, kuid
asendiplaanil on kajastatud katteks Tüüp 5.1. Palume viia asendiplaan
kooskõlla läbilõikega ja seletuskirjaga. Korrigeeritud

Palume edastada täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 1, 2024 1:48 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Reimo Alas' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Lisasin enda vastused sinisega ning uuendatud projekt on leitav siit:

<https://www.dropbox.com/scl/fo/brj8ty1kjatb9y8moon2g/AH2xUvNziAfEQEeaX7k4
_rE?rlkey=h65o7qv6mi94zgxwvfh8gdc8e&st=gwgjy8lp&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/brj8ty1kjatb9y8moon2g/AH2xUvNziAfEQEeaX7k4_
rE?rlkey=h65o7qv6mi94zgxwvfh8gdc8e&st=gwgjy8lp&dl=0

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

From: Laur Kõiv [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: teisipäev, 13. august 2024 15:02
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning palume esitada täiendavaid
materjale, korrigeerida/täiendada projekti.

Palume esitada juurde ka vastav asendiplaan, mis kajastab truubi asukohta
geoalusel ning kus oleks kajastatud rajatav truup terves pikkuses (lisada
ka raudtee poolne osa). Seletuskirjast saame aru, et maantee alust truupi
on pikendatud 3m võrra, palume täpsustada, kas truubi rajatise kogupikkus
ka pikenes või jäi samaks (vastav info lisada ka seletuskirja juurde).
Asendiplaan lisatud, täpsusutus seletuskirjas.

Lisaks palume kajastada asendiplaanil ja joonisel maapinna kõrgusarvud, et
oleks võimalik tuvastada truubi põhja ning kraavipõhja kõrgused ja vee
voolamise asjaolud. Asendiplaanile kõrgusarvud lisatud.

*	Palume täiendada jooniseid ning kajastada, kuidas toimub riigitee
nr 11290 teeäärsetest kraavidest vee voolamine edasi Kuusiku kinnistul
(tunnus: 65301:002:1792) olevasse kraavi, et rajatav truup ei takistaks
teeäärsetest kraavidest vee edasist voolamist. Samuti peab olema
välistatud, et rajatavast truubist ei voolaks vesi teeäärsetesse
kraavidesse. Plaanile lisatud veevoolamise suunad.

*	Palume esitada juurde ka riigitee nr 11290 ja kergliiklustee
katete taastamise osa (joonis, seletuskiri, läbilõiked). Lisatud.

Lisaks edastame Transpordiameti ehitusüksuse täiendavad tähelepanekud.

Kahes kohas erinev koormusmudel:

*	Hooldusjuhendis Koormusmudel LM1: aQ1 = 1,0; aq1 = 1,0; aQ2 = aQ3
= aqi = aqri = 1,0 - parandatud

*       Seletuskirjas Koormusmudel LM1: aQ1 = 0,8; aq1 = 0,8; aQ2 = aQ3 =
aqi = aqri = 0,8 – siin õige

Palume korrigeerida.

Võõphüdroisolatsiooni võõba asemel võiks kaaluda süsteem 2 kasutamist.
Palume korrigeerida. - korrigeeritud

Lisaks palume täpsustada, kuidas on tagatud loomade edasipääsemine truubi
otsas. Hetke joonis võrreldes ehitusloa joonisega, pole vastavat
juurdepääsu kajastatud. – joonised täiendatud, loomarajad näha mõlemal
plaanil.

Palume edastada täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, July 19, 2024 1:21 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Janno Erm' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee betoontruubi
kooskõlastamine

Tere

OÜ Keskkonnaprojekt esitab „Rail Baltica Harjumaa põhitrassi
raudteetaristu I etapi ehitustööde“ tööprojekti kooskõlastamiseks.

Kooskõlastamiseks on esitatud betoonist karptruubi projekt, mis paikneb
piketil 4+063 ning jääb Suur-Sõjamäe tee alla.

Millal võiksime saada projekti sobivuse kohta tagasisidet?

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.